Kundeberättelser
Våra kunder – deras berättelser.
På Filterhuset samlar vi på glada kunder – det kan du se på vår Trustpilot-sida. Men vi vill gärna dela ännu fler berättelser med er! Därför har vi samlat cases från några av våra kunder som har förbättrat sina inomhusklimat med hjälp av våra filter.
Vi vill med dessa kundcases visa hur vi, genom samarbete, kan skapa de bästa förutsättningarna för ett hälsosamt inomhusklimat i alla hem.
Vi finns alltid redo för att lösa dina problem, om du behöver ett filter i en särskild storlek eller med särskilda egenskaper. Vi vill gärna hjälpa till genom att dela dessa berättelser med andra.
Om du har förslag som kan hjälpa oss att hjälpa dig och andra är du alltid välkommen att dela detta med oss. Vi strävar efter att ge bästa möjliga service till våra kunder.
Claus från Søborg, Danmark
Claus och hans familj var oroliga över partikelnivån kring deras hem. Dessutom besvärades de av lukt från grannens vedspis.
Familjen från Søborg kontaktade Filterhuset, vilket slutade med att de hjälpte oss att utveckla våra SafeAir och SafeAir Plus-filter.
En berättelse som visar hur vi kan hjälpa varandra att skapa de bästa förutsättningarna för ett hälsosamt och rent inomhusklimat.
Lone från Esbjerg, Danmark
Lone har beställt filter från Filterhuset många gånger, men hon minns inte vilket filter som är monterat i hennes system. Därför hjälper Filterhuset henne att hitta rätt filter varje halvår. Läs hennes berättelse här:
Ventilation och filter är ingenting jag tänker på så ofta. Därför uppskattar jag att köpa filter från Filterhuset, eftersom de sparar upplysningarna från mitt tidigare köp. På så sätt behöver jag inte själv komma ihåg vilket filter jag brukar montera i mitt system. Jag fyller bara i min mailadress på deras återbeställningssida, varefter jag mottar en länk per mail till en automatiskt fylld varukorg. ”Lättare än så blir det inte”, säger Lone.
Jag har tidigare köpt Pollenfilter, men även ett Kolfilter när jag besvärades av grannens vedspis. Jag blev överraskad över att de hade filter som tar bort både partiklar och lukt.
Utöver den smidiga återbeställningsfunktionen är hemsidan enkel och lättnavigerad och leveransen sker alltid väldigt snabbt. ”Jag rekommenderar helt klart Filterhuset till andra”, avslutar Lone.
OBS! Vi vill göra dig uppmärksam på att det inte längre går att återbeställa med en automatiskt fylld varukorg. Det är däremot möjligt att anmäla sig till vårt nyhetsbrev och på så sätt få en påminnelse om filterbyte och se sitt senaste köp.
Peter från förorten
Peter och hans familj upplevde besvär av lukt i deras nya hus. Med ett SafeAir Plus-filter från Filterhuset försvann lukten. Läs hans berättelse här:
Efter att vi flyttade från Frederiksberg till vårt nya hus i förorten undrade vi varför det ofta luktade av brandrök i vårt hus, trots att alla fönster och dörrar var stängda.
Efter lite efterforskning kunde vi konstatera att lukten kom från Genvex-systemets intagsmunstycke. Vi beställde därför nya originalfilter, men tyvärr hjälpte detta inte mot lukten.
I jakten på en lösning hittade jag Filterhuset och deras nya SafeAir Plus-filter, som verkade kunna lösa problemet. Så snart detta fanns tillgängligt till vårt Genvex-system beställde vi det och vi har nu ett härligt inomhusklimat, fritt från brandrökslukt.
Detta säger våra kunder
Vägen till det rätta filtret
Följ denna snabba guide för att hitta det filter du saknar.
Vägen till det rätta filtret
Följ denna snabba guide för att hitta det filter du saknar.